دیدار صمیمانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمرزی درح با فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی

 به گزارش روابط عمومی شهردار و شورای اسلامی شهر درح ، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مرزی درح با حضوردر ستاد مرزبانی استان با سردار دهکی  دیدار کردند.

این دیدار که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مرزنشینان در شهر مرزی درح برگزار شد، از زحمات مرزبانان در کمک به مشکلات اقتصادی، درمانی و معیشتی مرزنشینان  قدردانی شد.

شهردار درح نیز در این جلسه ضمن قدردانی از امنیت پایداری که در مناطق مرزی به پاس تلاش ها و جانفشانی  مرزبانان برقرار شده، گفت: آسیب های اجتماعی و به خصوص اعتیاد در بخش مرزی درح نگران کننده است، که نیاز است همه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی  ورود پیدا کنند،چرا که اگر این موضوعات کنترل نشود علاوه بر از هم پاشیدگی خانواده ها، جرایم مرزی را به دنبال خواهد داشت.

مهندس خسروی در  در دیدار خود با سردار دهکی بر انجام اقدامات مشترک و لزوم همکاری و تعامل شهرداری با همه دستگاه ها به ویژه نیروی مقدس مرزبانی جمهوری اسلامی تاکید کرد.

شهردار درح  در ادامه موضوعات پیگیری تعریض ملک خیابان مرزبانان و استیفای شهرداری از حقوق مرز را از اولویت های مدیریت شهر مرزی درح دانست و به بیان مسایل فی مابین مرزبانی و شهرداری پرداخت.

سردار" دهکی"هم در این دیدار صمیمی عنوان داشت: ما مرزنشینان را ولی نعمتان خود می دانیم و برابر شرح وظایف ابلاغی مرزبانی، استیفای حقوق آنان در تمامی زمینه ها را پیگیری می کنیم واین کارها را برکت زندگی و کارخود می دانیم.

وی ادامه داد: امکانات سازمانی ما در حد مقدورات در اختیار مرزنشینان است و ما و همه همکارانمان در مرز این خدمت رسانی را مدال افتخاری برای خود دانسته واز همه ظرفیتها برای حل مشکلات ومعضلات مرزنشینان استفاده خواهیم کرد