شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ، هم افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، ‌سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت شهری و روستایی ، روز چهاردهم تیرماه را به عنوان “روز شهرداری و دهیاری” نام گذاری کرد.

نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تکیه بر مشارکت شهروندان دنبال می‌کنند.

 

 

بدیهی است که نباید در این راستا از ضرورت همکاری و تقویت تعامل بین دستگاه‌های اجرایی که زمینه ساز ارتقاء بیشتر سطح خدمات به مردم بوده، غافل شد. هرچه که بین دستگاه‌ها با مدیریت شهری ارتباط تنگاتنگ و با دید حفظ مصالح عمومی جامعه شکل بگیرد قطعا توسعه و عمران شهرها به شکلی بهتر محقق خواهد شد.

روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر درح ، ضمن قدردانی از تلاش خالصانه  و صادقانه پرسنل متعهد و تلاشگر شهرداری ، چهاردهم تیرماه  روز شهرداری ها و دهياري ها را خاضعانه به تمامي افرادي كه در اين سازمان صادقانه براي خدمت به مردم تلاش مي كنند ، تبریک عرض مي نمايد.

نقشه شهر

راه های ارتباطی

 

تلفن شهرداری : 05632653600فکس :05632653668

تلفن مستقیم دفتر شهردار :05632653802

پست الکترونیک :shdoroh@gmail.com

ايدي ما در سروش و ایتا: https://eitaa.com/shahrdaridorohوhttps://splus.ir/doroh_shahre_man 

آدرس : درح - خیابان ولایت - ساختمان شهرداری درح

بازدید امروز81
بازدید دیروز107
بازدید هفته293
بازدید ماه2637
کل بازدید169693