?? شهردار درح در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر استبداد و دوران سراسر ستم، با انقلاب اسلامی خویش، صفحات زرّینی را در تاریخ معاصر گشود و با تبلور خداخواهی، یکتاپرستی و معنویت، ندای آزادی و استقلال را در گوش دوران طنین ‏انداز کرد.

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از عمر انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که امسال مقارن با سالروز ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، چهل و دومین سالروز فجر انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مرزبانان غیور دیار  طیبات  تبریک و شادباش گفته و از خدای سبحان توفیق و بالندگی هر چه بیشتر درخت تناور انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

بدون شک تبلور وحدت و همدلی ملت رشید ایران و مشارکت در بزرگداشت این ایام با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و ارتباطی بویژه در فضای مجازی، بیانگر عمق وفاداری شما مردم عزیز به این نظام مقدس و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی است.

امید است بهار چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی سرآغاز نوینی در خدمت بیشتر به عزت و اقتدار ایران عزیز و اسلامی و ایرانیان همیشه سرفراز باشد.

                               ومن الله التوفیق

                              حسین مقیمی

                             شهردار درح