منشور عفاف و حجاب

 

       عفاف و حجاب، همانطور که در مبانی و آموزه های دینی و نیز آیین های فرهنگی ما سفارش شده است، یکی ازستونهای ایمان و عمل صالح، و از جمله زمینه های دستیابی به حیات طیبه، زندگی شایسته و سعادتمندانه، و قرب الی الله است. عفاف و حجاب، موجب رشد فضائل و گوهر وجودی انسان مسلمان و به ویژه زنان است که در سایه آن، شهروندان میتوانند جان و روح خود را مهذب کنند، ضمن اینکه فرصتهایی سالم، امن و با کرامت برای پرورش و شکوفایی استعدادها و قابلیت های ارزشمند وجودی شان فراهم کرده و به تعهدات و رسالتهایی مانند تحکیم بنیان خانواده و پرورش فرزندان سالم و صالح، که دین و آیین مان، توجه ویژه ای به آن دارند، می پردازد.

بنابراین ، بر همین اساس و با اعتقاد به نقش والای اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی حجاب و عفاف در دستیابی به حیات طیبه، متعهد می شویم که:

·با حفظ عفاف  و حجاب ، محیط سالم، امن و با کرامتی را برای زندگی شایسته فراهم کنیم.

· عفاف و حجاب را فرصتی برای تحقق و رشد و شکوفایی قابلیتها و ظرفیت های وجودی خود دانسته و کوشش کنیم تا عملی، زمینه های آن را در اخلاق و کردار خود فراهم کنیم.

· عفاف و حجاب را یک تکلیف و تعهد شهروندی دانسته و آن را در بین خود و محیط کار ترویج کنیم.

·عفاف و حجاب را از خود و خانواده مان شروع کنیم و الگویی عملی برای شهرمان باشیم.

· از تمامی فرصتها استفاده کنیم و در تمام فرصتها و زمینه هایی که برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در شهرمان وجود دارد، مشارکت کرده و گروههای همیاری اجتماعی را برای این منظور، تشکیل و تقویت کرده و از هر گونه ابتکار و نوآوری در این زمینه پشتیبانی کنیم.

نقشه شهر

راه های ارتباطی

 

تلفن شهرداری : 05632653600فکس :05632653668

تلفن مستقیم دفتر شهردار :05632653802

پست الکترونیک :shdoroh@gmail.com

ايدي ما در سروش و ایتا: https://eitaa.com/shahrdaridorohوhttps://splus.ir/doroh_shahre_man 

آدرس : درح - خیابان ولایت - ساختمان شهرداری درح

بازدید امروز6
بازدید دیروز90
بازدید هفته266
بازدید ماه1087
کل بازدید171038