به گزارش روابط عمومی شهرداری درح در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی  شهردار محترم درح  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام "مهندس حسین مقیمی" بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن ینتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد. ضایعه شهادت سهپبد رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در راه دفاع از حریم اهل بیت و در مقابل تروریست های تکفیری،برگ زرینی دیگر بر کارنامه افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برگ ننگین دیگری بر سیاهه اعمال تروریست های مزدور ارتجاع و استکبار افزود.
شهید سلیمانی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب، مردم و رهبر عزیزمان کرد .
درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی و بر همه‌ مجاهدان راه حق. اینجانب به نمایندگی از شورای محترم اسلامی و مردم شریف شهر درح، این ضایعه را به محضر ولی عصر ارواحنا له الفدا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عموم مردم قهرمان ایران، همرزمان مؤمن و دلاور و بويژه همسر گرانقدر و فرزندان عزیز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و امیدوارم پروردگار متعال بر درجات این شهید عزیز بیافزاید و همه ما را بر صراط مستقیم و ادامه جهاد و پیروی از راه آن شهید  والا مقام یاری نماید.

مهندس حسین مقیمی

شهردار درح

نقشه شهر

راه های ارتباطی

 

تلفن شهرداری : 05632653600فکس :05632653668

تلفن مستقیم دفتر شهردار :05632653802

پست الکترونیک :shdoroh@gmail.com

ايدي ما در سروش و ایتا: https://eitaa.com/shahrdaridorohوhttps://splus.ir/doroh_shahre_man 

آدرس : درح - خیابان ولایت - ساختمان شهرداری درح

بازدید امروز43
بازدید دیروز146
بازدید هفته401
بازدید ماه2745
کل بازدید169801