به گزارش روابط عمومی شهرداری درح ، به مناسبت نهم اردیبهشت ماه جلسه روز ملی شوراهای اسلامی با حضور شهردار محترم  ،بخشدار محترم  و جمعی از مسئولین شهر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر درح تجلیل شد.

در ابتدای جلسه بخشدار محترم جناب آقای مهندس صنعتی ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی و همچنین  از به بهره برداری رسیدن پروژه های در ایام دهه مبارک فجر ، عید نوروز و زیبا سازی شهر در این ایام و زحمات پرسنل شهرداری درح که در بارندگی های اخیر در آماده باش کامل و خدمت رسانی به همشهریان عزیز  و مردم بخش قدردانی نمودند.

 در ادامه شهردار درح جناب آقای مهندس مقیمی در این جلسه ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز شوراها به اعضای  محترم شورای اسلامی ، این روز را در تاریخ جمهوری اسلامی روز بزرگ دانست.

مهندس مقیمی ادامه داد :پرسنل شهرداری با تمام توان جهت انجام خواسته های شورا و ابادانی شهر تلاش می کنند و این امر میسر نمی شود مگر با تلاش و هم فکری شورا و شهرداری که درنهایت موجب بالا رفتن و ارتقاء جایگاه این دو ارگان در انظار عموم است .

 رئیس شورای اسلامی شهر درح جناب آقای خزاعی به نمایندگی از دیگر همکاران این روز  مهم را به همکاران تبریک  گفتندو ادامه دادند من هم به سهم خود از تمامی تلاشگرانی که زحمت کشیدند قدردانی می کنم و امید است مثل قبل با پشتکار،تلاش و همکاری بتوانیم شهر درح را روز به روز آبادتر کنیم.

در پایان به هریک از نمایندگان محترم مردم در شورای اسلامی شهر درح با اهدای لوح تقدیر از طرف شهردار محترم درح تقدیر شد.