به گزارش روابط عمومی شهرداری درح ، نشست خبری شهردار (جناب آقای مقیمی ) و رئیس  شورای اسلامی شهر درح ( جناب آقای خزاعی ) در روز پنجشنبه 4 بهمن 1397 با حضور اصحاب رسانه و رئیس شورای اسلامی شهرستان سربیشه و بخش درح به میزبانی شهرستان سربیشه برگزار شد.

 

 

 

در این نشست ، ابتدا رئیس محترم شورای اسلامی شهر درح ، جناب آقای خزاعی، با بیان مسائلی از جمله بی آبی ، وجود گرد خاک و بحران در منطقه ،درخواست پیگیری طرح کمربند سبز،مشکل دفع فاضلاب و طرح مسئله ایجاد مرکز ترک اعتیاد در شهر ، به مشکلات شهر و مردم پرداخت.

 

 

بعد از ایشان ، جناب اقای مقیمی ، شهردار محترم شهر درح بیان کردند : با توجه به تازه تاسیس بودن شهر درح ، تاکنون نزدیک به 500 میلیون تومان در اجرای طرح های عمرانی در شهر هزینه شده است.وی خاطرنشان کرد : 95 درصد معابر شهر خاکی میباشد که و با توجه به تردد بالای ماشین ها ، تبدیل به معضل بسیار مهمی شده و نیازمند آسفالت در سطح معابر شهر هستیم.

 

 

وی در ادامه به بیان جزئیاتی در مورد طرح های ایجاد شده در سطح شهر که در دهه فجر امسال افتتاح میشود افزود : طرح آیلند بلوار بسیج که مصوبه ای هشت ساله میباشد در این مدت به مرحله بهره برداری رسیده است.همچنین پارک فرهنگ نیز که در زمان دهیاری ، روند پیشرفت آن ، 5 درصد بوده ، هم اکنون به روند پیشرفت 100 درصد رسیده و مبلغی بالغ بر 300 میلیون ، هزینه اجرا طرح فاز 2 پارک فرهنگ و همچنین ایجاد فضای بازی برای کودکان و قصر بادی شده است. وی در ادامه افزود : روند کار پروژه کوهستان پارک که قرار است در بافت قدیم شهر درح احداث شود ، در دهه فجر ، آغاز میشود.

وی با تاکید بر سخنان آقای خزاعی و با اشاره به بادهای 120 روزه سیستان که وضع مردم را در حالت بحرانی قرار داده است ، و گاهی آنقدر شدید است که خانه های مسکونی در سطح شهر ، در زیر خاک مدفون میشوند ، افزود : مدیریت بحران استانداری باید شهرداری درح را در ساخت کمربند سبز با پوشش گونه های گیاهی بومی یاری کند تا شاهد کاهش حده اقل 60 درصدی گرد و خاک در شهر باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد : با توجه به شروع آسفالت در بعضی معابر شهر توسط شهرداری ، ایجاد ترمیم و بهسازی زیر ساخت های مخابرات ، آب سایر تاسیسات شهری باید در شهر تسریع شود و چون بیشتر معابر شهر خاکی است ، هزینه شهری از شرکت های خدمات رسان دریافت نمی کنیم تا بعد از انجام بهسازی زیر ساخت ها ، عملیات آسفالت زود تر آغاز شود.

جناب آقای مقیمی در پایان افزودند : شهر درح دارای پتانسیل گردشگری بالایی میباشد و بناهای تاریخی موجود در این شهر نیازمند مرمت و بازسازی است.

 

نقشه شهر

راه های ارتباطی

 

تلفن شهرداری : 05632653600فکس :05632653668

تلفن مستقیم دفتر شهردار :05632653802

پست الکترونیک :shdoroh@gmail.com

ايدي ما در سروش و ایتا: https://eitaa.com/shahrdaridorohوhttps://splus.ir/doroh_shahre_man 

آدرس : درح - خیابان ولایت - ساختمان شهرداری درح

بازدید امروز42
بازدید دیروز90
بازدید هفته302
بازدید ماه1123
کل بازدید171074